tidsinställt

nu är jag på stinsen antar jag och tränar med min underbara kompis julia n
som också ska vara konfransiär med mig ikväll/natt haha det sluta kl 01:00
när jag kommer hem kommer jag nog slokna som en stock.
haha sen i morron kl 10 tror jag det va så ska jag träna för
helen ska bli kul.
maja min kusin ska rid jam idag åt mig.
men ha det bar pusspuss/maja

tidsinställt

Detta är inlägg numer 100:D
men nu vid 15;00 så sminkar jag mig nog eller så.
skriver lite manus för i kväll
ja jag orkar inte skiva så mkt men ha det bra pusspuss/maja

tidsinställt

hej ni sitter jag hos frisan
och klipper mig och gör blonda slingor:D
när jag kommer hem
ska jag skriva lite manus
jag ska vara kanfansär i kväll på  stinsen:D
jag skickar en bild till maja
på mitt hår när det är klart.
pusspuss/maja

god morgon

god morgon;;D
iad är det valborg!!
kommer fixa en massa tidsinstälda inlägg
då jag ska klippa mig halv elva
och vara på ett disko för att hjälpa till kl 7
idag är jag inte hemma så mkt alltså
men det kommer en massa inlägg
lovar det
pusspuss/maja

Verse (;

Verse:)
kiusata minua, koska puhun suomea? työskentelemme Suomi ja sitten katson paljon sanoja. Olen ehkä saanut apuaoikeinkirjoitusta!
Rakastan Suomea: D


haha , försök att förstå min fina finska ;)
jag äger på finska :D ;)
godnaaaaaaaaaat :D

hejhej

hejhej
alltså jag vet inte vad jag ska skriva
kom med ider jag vet inte skriv en komentar
pusspuss/maja

pack lista till anna w

jam ridningen:
2-3 shabrak
1-2 par benskydd
1-2 sadlar en vanlig och en dressyr tror jag
brösta med martingal
någraolika bett
någon luva ksk
spö
sporrar
1-2 träns


jam hantering.
bostar
svamp

jam hage/boxen
2-3 täcken. fleac,reng och inne
mat

jag riding
rid byxor typ 4 par
ridtröjor typ jätte många
ridhjälm
rid väst
ridstövlar och ridskor.
sockar.
handskar

jag vanliga saker.
kamera
badkläder
extra kläder




headern

tkr ni om den ?
/bp

jag börjar blogga igen

hejhej
jag har betämt mig för att inte ta en bloggpaus:D
i nästa in lägg skrivet jag vad jag ska ha mid mig till anna w
snor iden från bella.
jag fick göra dte puspuss/maja

hej

jag maja ska ta en liten bloggpaus här i från finns här
då jag inte orkar hålla igång båda bloggarna
och jag vet inte på hur längen det kommer vara
men jag får se ha det bra pusspuss/maja

/bp

har nt bloggat på länge men berättar lite om dagen :D
först så kom natalie hem med mopeden från stallet så jag tog mopeden i i trädgården & kör lite eftersom jag inte får köra på vägarna :( men det gick super :D sen kom issa & hennes familj & då kör vi fyrhjuling & det var as roligt :D
jaop :D

rastlös men ändå !

okej nu funderar jag på vad jag ska ta med mig t Anna w lägret ..!
så kommer skriva upp det(;

Salka ridningen:
*3-4 schabrak
*2 träns
*1sadel
*några benskydd
*huva ksk
*några bett (får se vilka det blir)
*spö
*sporrar ksk
Salka hanteringen :
*borstar
*svamp
*glanspräj

Salka hagen/boxen:
*regntäcke
*svettäcke
*mat
Jag ridningen:

ridhjälm
ridväst
ridstövlar  (treton ksk om jag får de )
ridskor
ridtröja
ridbyxor
sockar
handskar

jag vanliga saker :
smink
plattång
kamra
badkläder
extra kläder
jaop kommer ej på mer men ..

vill ni ha ?

vill ni ha smakprov ? 
bilder på Salka ? & andra hästar ?
så kommer det om 5 st har kommentarat !
kommentara isf :D
/bp

tänkt ..

tänkt att göra om bloggen måste fixa bilder först så aoop , nu får se hur den blir senare !

dags att blogga liiite .. ?

omg, har inte bloggat på ett tag . så får väll blogga nu igen ?
alltså .. jag är rastlös på denna bloggen för ingen kommentar ?
iaf. ska göra lite reklam för min & majas blogg nu ! (:
så vi får väl se om vi slår vårt rekord nu 30 ? :D
haha , om ni kommentar så får ni massor med bilder av mig :D
kisses

?

det är ju ingen idé att blogga längre ?  ni kommentarar ju inte alls ? eller kollar ? -.-

hot or not

skicka in bilder till [email protected]
och skriv hot or not till maja.
skicka in 1 bild per mejl annars blire jobbigt.
ha det bra pusspuss/maja

hejheej...

Heeeej. Ridingen gick väl sådära i dag han lyssinade inte jätte bra men
i morron ska ju natta hjälpa mig. Vi ska hoppa lite plank och så.
jag ska någ ta med mig kamerna :D
hoppas att ni har det lika varmt som jag har det här.
det är så gött på dagarna, men men jag bloggar nog mer sen
men jag vet inte vad sjag ska skriva
så komentare vad ni tycker pusspusss/maja

hejhej

ja vad ska jag skriva???
ingen anning om vad jag ska skriva...
jaja,
men ha detbra  pusspuss/maja

maja´s vill ha lista

detta vill jag ha+ lite mer ska sälja lite grejer på bloggen så får jag se hurmycket jag får i hop
pusspuss/maja

hiss och diss

hiss:
jag tycker dom e sjukt snygga.
diss;¨
uch vilket fult shabrak.
tycker inte om dete det e fult men det är var jag tycke
pusspuss/maja

hejhej

var med i min tävling på min andra blogg
http://bloggenommittlivsomryttare.blogg.se/2011/april/tavling.html?_tmp=f069b1d8f3d9151c0d5157a08058bbc176795fd1
ni har tills i kväll på er
andrade lite pga att så många inte var med//maja

godmorgon

vakna för en stund sen men ..
jaop , maja somna tidigare än mig jag somna halv 1 xd
nu ska jag kolla på olika bloggar ...
/bp

god natt

god natt.
bloggar mer i morron då kommer det
även lite bilder rån helgen med bella.
puspus/majja

en redigerad bild

till ballas syrra natta
http://teampb.blogg.se
från mig maja.
pusspuss/maja

hej

Bella pratar med sin kille-.-
jag har tråkigt.
jag sitter och lyssnar på när dom pratar<3
haha dom e så söta mot varandra.
jag vill med ha en kille.

men ha det bra pusspuss/maja<3

hiss & diss

jag hissar :
denna GPA hjälmen ..
för den är snygg , bra form... , skön :D
jag dissar :
dålig form , bajs brun! -.- äcklig -.-

heeeeej

Nu käkar vi godis och jag vill ha mat!!!
vi har jätte kul.
i morron  blire att rida jam som vilat i ca
3 dagar. det ska bli kul:D

NU  ÄR DET FRÅGA STUND.
FRÅGA PÅ!!!!!!!

PUSS PUSS/MAJA<3

ÖNSKEBILDER ?

vill ni att vi ska skaffa ÖNSKEBILDER ?
med det menar jag om ni vill ha reda på hur mitt rum ser ut , eller stallet .. eller massor mer :D
så alla skriver nu ... !
/ bp

ute (:

har precis vart ute & tatt kort (:
as kul , men maja glömde inläggningskabeln så .. jaop .. hon får lägga in dom i morrn (:
hihi :D
nu ska vi greja med bloggen :D

Olalal :D

hehe , nu sitter jag & maja vid våra datorer :D
okej , vi kommer göra tusen inlägg (inte tusen men ) så håll koll & vi ska ladda upp många bilder !
lovar (((((:
/bp

är hos bella.

jag kom precis till bella.
nu ska vi nog ut tror jag.
men vi bloggar så mycket vi kan i kväll jag lovar det.
pusspusssssssssssssssss!<33333333333333

helt galet!!

vi slog ju besöks rekord i går vi hade 30 besökare.
vi är jätte glada
men nu ska mamma ha datan sitter vi hennes.
ska hämta min så kan jag blogga mer
pusspuss/maja


hejhej

Har gäst bloggat hos hanna ek
http://hallii.bloggplatsen.se/
jag tycker att ni ska följa hennes blogg,
vi va på samma läger i sommras och nu tävlar och tränar hon den ponnyn
ja hade på lägret.
hon har jobbat hårt med maxima som ponnyn heter.
läs henne blogg nu
komentera den mycket med
men nu ska jag sova annars orkar jag inte upp i morron.
pusspuss
men jag tar med mi datan till bella så
jag ska skriva mycket
i morron med
ha det bra nu alla snyggingar
jag vill även säga tt vi har fått besöks rekord
fortsätt så
så kommer vi har många läsare
inom kort
idag har vi haft 27-30 läsare
vi är jätte glada för det
ha det bra pusspuss/maja

gårgårdagens träning (:

gårdagens träning gick super , men sprang som en idiot mot hinderna ! -.- men när det blev högre så var hon lungare (: men jag var nöjd !
så kommer bilder & ska ladda in videoklippen på youtube :D om det går ) :D

hejhej

nu ska jag titta på varning för barn hehe
ska som sagt till bella i morron och sova över.
tar med mig kameran och tar lite bilder.
vi kommer blogga en del
men ha det bra pusspuss/maja

hejhej

slängde ihop en bild till sofia genne http://teamsl.blogg.se //maja

film på mig och jam

ett bild spel på mig och jam
gjort av mig
pusspuss/maja

jippie:D:D

Jag ska till balle i morron sla sova
där tills på söndag.
Nu ska jag titta på Varing för barn.
om det börjar nu.
annars bloggar jag mer
men nu ska ja kolla
när det börjar pusspuss/maja

är med och tävlar

"Jag är med och tävlar om ett gästinlägg hos www.teamsl.blogg.se"
Om ja vinner tänker ja skriva och berätta från
början av min ridkaijär tills nu
om vad som hänt under tiden.
Om min utvekling.
Samt lite om min förra shettis
som dog för ett tag sen.
sen lite om när kag red sofia´s shettis lukas.
Jag skulle jätte järna vilja vinna.
pusspuss/maja

har precis ätit.

slängde i mig en pan pizza lite snabbt.
hoppas att jag kan rida i morron.
kan ju inte rida idag efter som jag e sjuk-.-
Men i efter middag får ni lite bilder på
när jag rider carlo
min kusins ponny
red han en gång i sommras/höstats
men det får ni bilder från i kväll
och så hoppas jag på att jag kan sova hos
bella i helgen.

me jag fundearar småt på att ha en tävling
vad tycker ni?
ja/nej
varför/varför inte
om vad i så fall?

komenetar avd ni tycker:D
pusspuss/maja


vad vill ni at vi skriver om???

va med och tyck till
vad vill ni att
vi ska skriva om?

om våra hästar?
om oss?
outffit?
tävlingar?
blogg tävinligar?

ellar vad tycker ni va med och tyck till
komentera.
pusspuss/maja


sjuk-.-

hejsvejs, Jag e sjuk-.-
menmen. Jag glömde kameran hemma
men julia var med och tog kort, Vi hade jätte roligt. :D
i helgen ska jag ksk sova hos bella:D
Men får se om jag orkar blogga med sen idag.
pusspuss


tidsinställt

nu  kommer  lite  bilder på
troja,melker ja lite andra hästar
ha det bra pusspuss/maja
bloggar mer ikväll när jag kommer hem

tidsinställt

ja jag vet ju inte när i går upp
men säger god morgon nn.
Antingen sitter jag på bussen hem eller så gör jag något annat.
i nästa inlägg kommer en bildbomb på mig och jamjam.
ha det bar pusspuss/maja

Jippie!!

Är på en ungdomms gård nu.
Det är najjjjjjs!
Bussresan var låååååång-.-....

menmen ska snart till vandrar hemmet

men passade på att blogga lite pusspuss/maja

bild tagen av: sanna hansson

tidsinställt

ja nu et jag inte riktigt vad jag gör men
jag antar att jag ksk är där i ska vara.
ja jag vet inte vad jag ska skriva
men kommer uppadetar mer på min andra blogg
http://bloggenommittlivsomryttare.blogg.se
ha det bra pusspuss
kommer nog inte skria fler idag
men kommer lägga upp fler i morron
pusspus/maja

maja är dum mot mig (AAAAAA

hon säger att jag ska blogga as mycket xd
haha , men nu ska jag ta på mig & rida SalkiPalki <3
undra hur det går ?????
kommer KANSKE bilde .!

tidsinställt

Nu sitter jag på bussen på väg till bollebygd
Bella kommer svara på frågaor åt mig.
jag kommer hem i morron.
Men jag skriver fler inlägg
pusspuss/maja

god morgon!

Hej hann skriva ett inlägg nu på morgonen.
Nu ska jag snart ut till bussen.
ska ta med mig min lilla kamera tror jag så sk ajag ta lite bilder i skolan
och i bolebygd.

Maja min kusin ska rida jam idag:D

imorron ska jag rida han

nu taggar jag två tävlingar
nästa helg en hopp och en dressyr :D

men u ska jag dra mig ha det bra pusspuss/maja

BELLA BLOGGA MYCKET NU

god natt!!!

God natt
ha det bra
bella kommer vara aktiv hoppas jag...
men numåste jag gå och lägga mig
pusspuss
närjag kommer hem skajag försöka lägga i ett kol och bloggasåmkt jag kan
pusspuss/maja

hejhej

Hej i morron
kommer jag inte kunna blogga för att jag ska
bort såjag gör lte inlägg för både i morron och påtorsadg
ha et bra pusspuss//maja

frågor

Vad vill ni ha reda på ?
vill ni ha reda på om hästarna ? om stallet hemma ? osv ?
så skriv nu ! :D
så kan jag fixa det , jag kan fixa bilder också
snor texten av bella.
sen  så  har jag  frågestund  med.
//maja

frågor .. ?

Vad vill ni ha reda på ?
vill ni ha reda på om hästarna ? om stallet hemma ? osv ?
så skriv nu ! :D
så kan jag fixa det , jag kan fixa bilder också !

om polly

ja polly var min första a-ponny
som komfrån e ridskola i orsa där jag red och då var polly min favvo.
vi hoppade 65 som högst tror jag.
jag kom ihåg att hon var en pigg liten dam som gjärna hittade på bus.
vi tävlade bara klubb tävlingar.
hon var 105 cm
hon gick med på några ridlektioner då och då.
här från ni lite bilder
pusspuss/maja

om blondie

Ja blodie var en annan ponny jag var och provred
själv satt jag inte upp på henne
för när jag såg när maja redatt hon inte var något för mig.
han galopperade på stället och så
hon stog en bitt i från ullared.
Så henne ville jag inte ha
har inga bilder på henne helle
pusspuss/maja

om pigall

Ja Pigall är en polle som jag provred innan jag hittade troja.
Prov red han 2 gånger
Jag gillade han:D Han var 12 år om jag minns rätt
han hade gått gymkhana,galopp.fälttävlan,hopping och dressyr.
Jag han var jätte snäll. Men tyvär hade han en lös benbitt i ena benet fast det hade inte märkst
på 5 år. konstigt tyckte jag
men vi sen hittade jag troja.
har inga bilder på han tyvär.
men ha det bra pusspuss/maja

hejhej

Hej.
Jag vet  inte vad jag ska skriva
jag kommer fixa några inlägg om lite ponnysar jag har ridit
ha det bra pusspuss/maja

en sak till

i morron kommer jag skriva ett in läggper ponny som jag haft :D
då får ni mycket att läsa så ha det bra pusspuss<3//maja

god natt!!!

God natt
ska gå och lägga min nu
ställ frågor mkt frågor
till mig i morron e det skola-.-
menmen ha det bra nu pusspuss
/maja

//maja

Amanda om //maja:
Fin bild
svar; tack så mycket

//maja


va med i min tävling
och ha chansen att vinna ett träns läs mer här
http://bloggenommittlivsomryttare.blogg.se/2011/april/tavling.html#comment

frågestund med maja

fråge stund med mig(maja)
fråga allt mellan himel och jord
ni fråfråga farm tills i morron kväll
pusspuss//maja

tävlingen

Gick super
2 felfria rundor 40-50
han var super duktig
Maja min kusin Vann 70 ALLA SÄGER GRATTIS TILL HENNE
nu får ni lite bilder
40: fram ridingen gick bra han lysnade skit bra.
började hoppa fram  det gick bra
inne på bannan lysnade han super;D
50. fram ridigen gick bar skrittade ganska mkt efter som jag red 40 också
hoppade fram hoppad  ett sråong på en oxer som låg på 55-60 tror jag
inne på  banan gick det FORT! men vi klarade det:D
Jag är nöjd det var första tävlingen
Nu taggar jag 50-60 i dalskog
tagga tagga.
nu får ni lite bilder
dessa bilder ovan är fotade av sanna hansson
nu kommer lite bilder som pappa tagit
så ha det bra nu pusspuss/maja

statiskten -.-

alltså , det var många som kolla på våran blogg i går & då står det fortfarande på en ? -.-
undra om man ska lita på statistiken nuuuuu ?

svar från frågestunden

vi fick en fråga från elin
vad är det bästa med att ha egen häst???:D<3
Maja; Man lär sig mer än på ridskola och om man har häste hemma
så kan man gå till den när man vill. Och det är kul för att man kan tävla mer ön bara klubb tävlingar
Bella:som sagt som maja skrev , att man lär sig mer & så man har sin häst på den väg man vill . på ridskolan rids den av kanske massa barn som inte kan jobba med hästar riktigt än . så då har man sin egen väg . & få vara i fred med sin häst :DDDDDDDDDDDDDDDD
eftersom Elin Wessberg bara ställde frågor som får hon en gratis reklamering ! :D
(klicka på Elin wessberg så kommer bloggen upp )
men ni kan fråga mer nu , men svara bara på en nu !

frågestund

fråge stund med oss
skriv till vem den är
eller om den är till båda ni har hela kvällen på er att skriva frågor

heej

hejhej
Idag rad jag inte:( Mamma tyckte det blåtse för mkt:'(
i morron ska jag träna för nina p:D

Dagen i skolan
var grym på matsrasten så var jag, elin Och sabina ute och tog kort :D
Idag första passet hade jag matte då var det matte prov-.-
sen hade jag spanska det gick bra
sen mat
sen hade jag no
de sista två timmarna hade jag so och sv med samma lärare-.-
provet i går i gick bra tror jag :D
jag och bella funderar på att he en tävling
vad tycker ni
jag tycker inte att det är någon ide än efter som vi inte har många lästre
men  vad tycker ni?
ja/nej
om jag i såfall om vad?

komentera ich tyck till:D
pusspuss/maja
det ksk kommer lite bilder på bella och jamjam sen  hon red ju han i onsdags

...

har inte vart inne på länge ! aja Bella , !
men har derekt inte så mycket om att skriva . !
menn en bild bjuder jag på !!!!!!!!

fail bilder/maja

hej här kommer lite fail bilder
han vägrade inte
hahaha ett gott skratt för länger livet
ha det bra pusspuss

men maja då .!

wtf , maja bloggar ju som jag inte vet vad nu ju , ligger efter .
här kommer :
Dagen:
kom t skolan som vanligt . & några lektioner & skit , ! & typ andra rasten så börja det blöda i Erik näsa & vi skratta som fan asså !:D hahaa sen hade vi so & so & so , störade , men på sista so så såg vi på film -.- , fyfan , hållde på att svimma det var as mycket blod , jag slumra till lite grann . tähähäh , snart ska man åka spela piano :D öhm , i morrn ska jag kanske vara med maja & rida jammie & carlo ksk :D !

haha bella

haha nu kan jag med blogga mycket men jag måste plugga med
på torsdag och spanska på fredag
engelsakn är gramatik-.-
och spanska är på det vi gjort:DD
men nu kan jag med blogga mkt eller a ska försöka haha
ha det bra pusspuss

godmorgon! ;)

God morgon:D
nu ska jag snart till skolan sen ska man till stallet :D
Igår efter skolan åkte jag hem och fikade sen dorg jag och lottie (min syrra)
till lanthandel med hennes moppe:D
det va najjjjz!!
när vi kom hem tittade på vi på tv det var ensam hemma haha
gud vad vi skrattade!!
Glöm inte fråge stunden!!!!
Påonsdag ska bella med mig till stallet igen :D
men ha det bra nu pusspus//maja
en bild från nu<33

huuhu .. :D

måste blogga as mycket nu säger maja , för hon ska plugga för hon har 2 prov i veckan ! :(
så nu ffår jag blogga som  , jag vet inte vad !!!!!!!!!! :D
ahha , men nu får vänja err ! :D
haha , !

om mig (maja)

Hej jag heter maja som är 13 snart 14 år
jag har en 7 åring c-ponny som
jag håller på att rid till och utbilda dom sista stegen.
han har tävlay LB/LB
men inte med mig .
ska tävla han första gången på sönda 40 eller 50 cm
vet inte får se
När jag inte är i stellet eller inte rider på min ponny
så fotar jag eller är med kompisar.
jag har ridit i ca 7,5 år
Lite om min ponny
Han heter Strawberry Jam
och är 7 år
han är nog alla raser en ponny kan vara
han är jätte snäll i ridingen
men i stallet kan han vara lite tjuring
han hoppar skit bra
om ni vill vete något mer så får ni komentera
fin liten ponny
60cm
ha det bra pusspuss

maja henebro:D


maja henebro är en sneeeel hest

hej

Fråga stund med mig(maja)
fråga allt mellan himel och jord:D
ni har till på tisdag kväll på er att ställa frågor
ha det bra pusspuss/maja

om mig själv (bella)

nu ska jag berätta lite om mig själv (bella)

Jag heter igentligen Gabriella , men kallas bella för vill inte kallas Gabriella .
Jag fyller 12 år 24 aug  :D
jag har en New foreset som heter hembys salka valka . kallas Salka.
vi satsar på höga höjder :D
jag spelar fotboll , sjunger , spelar klarinett , piano , gitarr i bland :D
jag är en aktiv tjej . :D
när jag var mindre så har jag lett kalvar på nuntorp :D så söta ! <3
hihi , <3
jag rider på ridskola , men om jag rider salka mer & börjar träna så , kommer jag sluta på ridskola , menn vill inte det :( men , ah , då kommer jag mest rida på NHSK .. nu rider jag på MERK på ridskoleträning , & egen ridning på NHSK  .. :D
i sommar ska jag rida in en hingst som är shetlandsponny :D Jamjam heter han :D
fux , :D
hiihihi :D
min syster , Natalie har en (jadu , vi vet ingen ras  , står ej på passet så lite svårt att veta ) men han är från danmark & heter Pojka , :D men kallas Pelle :D
men han har iaf arab i sig , ! :D


bild på salka





sovadags :D

nä nu får jag ta & sova , så man orkar att va med Maja i morrn :D <3

godnatt ,ni får se på min & Elin älsklings bild asså! :D



/bella



Bosse & turbo ...

Bosse & turbo ...

jag saknar er enormt mycket älsklingar .
det var ni som gjorde så jag kunde få min sits bra , hitta balansen & bli mer modigare !
båda 2 har jag hoppat 1 m med barbacka! & det kändes som jag satt på en flygade häst ist <3
det var så härligt . älskar er . <3


en tävling på MERK med turbo


i hagen hemma !

hoppar i hagen vet världens längsta spö , men han gick bara fram med långa spön då !
med turbo


jag & min kompis


jag :D & min bossebus <3

¨
Jag & bosse på en tävling i agility , NHSK :D

jag & bosse

jag & Bosse


jag & bosse på ett annat ställe  , för han byte bo men ägaren hade kvar han men han fick bo på ett annat ställe


jag & bosse

turbo på bild på MERK



jag & turbo på hopptävling på MERK

jag & turbo på MERK


världens kortaste stigbyglar , men fick länga dom sen xd
turbo <3


bosse min älskling , han var nästan som min ! <3

Turbo längst fram bosse i bakgrunden :D <3


tror det är turbo jag hoppar med , men venne
håller inte koll när man inte ser på pannan eller tränset

jag & turbo på MERK
tjockis <3

jag & turbo tro ja ?


jag & turbo på MERK

jag & turbo på MERK


jag & turbo

jag & turbo på MERK

bosse närmast, turbo längst bort


sista bilden på ponnisarna <3

men bosse tänkte rulla sig där xd :D <3

ni har gjort mitt liv till ponny liv <3

/ bella

god natt

japp god natt allihoppa ha det bra
pusspuss<33333333333333333333333333
maja

hot or not

vi tänkte köra igång en hot or not
första gången bedömer jag maja bilderna andra gången bella
osv
skicka in en hoo/dressyr bild till [email protected]
och skriv hot or not i ämnes raden
ni får skicka in flera bilder samtidgit men max 3 bilder per mejl
och om ni kommit med med en bild så behöver ni inte skicka fler
förens alla era bilder varit med
ja ni fattar någ he det bra pusspuss
maja

nu finns vi på fb

Japp nu finns vi på¨fb
majabella simonssonpetresson
lägg till oss som vän
ha det bra pusspuss
maja och bella

Maja i morrn ksk (;

i morgon ska man kanske fota Maja när hon hoppar Jamjam :D
kanske asså :D
hihi , :D
kommer säkert bli kul , hon ska hoppa :D
hihi :D
ne , snart ska jag sova ,!
gonatt ändå :D <3




äntligen !

tähähäh , äntligen klar med sakerna , ! 
bildheadern kommer upp snart , annars får ni kommentara om den inte har kommit upp i morrn ! :ooooooooooooooo

huhu

iaf , är är en bild på header iaf :D




hejhej

bella håller på med bloggen:D
imorron ska jag hoppa ute om vädret till låter det
men annars blir det inne.
jag hoppa att någon kan fota mig :D
ska se om jag hittar någon som kan fota:D
Jag hoppas att jamjam sköter sig i morron
men
Nu ska jag fixa en bild ha det bra pusspuss//maja

tähähäh ..

sorry för jag inte har bloggat , men jag har glömt bort hela bloggen !
men maja påminde mig att vi skulle fixa headern , så nu håller jag på & fixar headern ! :D
hehe , <3
en söt bild på Salki & ja :D



RSS 2.0